Γραφείο Τύπου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι λαϊκές αγορές της Πλατείας Θεοκρίτου και της  Πλατείας Βαλτετσίου,  

θα  πραγματοποιηθούν αντί του Σαββάτου  25/03/2017,  την Παρασκευή  24/03/2017, λόγω του εορτασμού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

 

 

 

Με απόφαση του Δημάρχου Τρίπολης , Δημήτρη Παυλή, ορίστηκαν μεταξύ των Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας, οι νέοι εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, για την περίοδο 2017 – 2019.

Ειδικότερα,

Ο κ. Δημήτριος Βόσνος ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

  1. Το συντονισμό δράσεων των Αντιδημάρχων σε διαδικασίες Εκτελεστικής Επιτροπής (υποβοηθητικά του Δημάρχου).
  2. Την πραγματοποίηση συσκέψεων είτε με Αντιδημάρχους είτε με εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους είτε με υπηρεσιακούς παράγοντες για το γενικότερο συντονισμό της δράσης τους.
  3. Θέματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και Τεχνικών Έργων, όπως: 

α. Την αποκλειστική αρμοδιότητα σε θέματα του Τμήματος Χωροταξίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών ( σχέδια χωροταξικά και πολεοδομικά, πράξεις εφαρμογής σε επεκτάσεις σχεδίων, πράξεις αναλογισμού, σχέδια πόλης, τροποποιήσεις εγκεκριμένων σχεδίων,  καθορισμός οικοδομικών γραμμών, συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), Διοικητικά όρια του Δήμου και Τοπικών Κοινοτήτων και κατανομή αντίστοιχων τελών  ΑΠΕ, απόκτησης δημοτικών χώρων με απαλλοτρίωση ή εξαγορά και εξωδικαστικοί συμβιβασμοί, θέματα προστασίας κοινόχρηστων – δημοτικών χώρων κλπ.

β. Τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση υλοποίησης όλων των μεγάλων έργων, συγχρηματοδοτούμενων ή μη Ευρωπαϊκών Πόρων, ΠΔΕ, ΣΔΙΤ, κλπ (εκτός από ΣΑΤΑ, τέλος ΑΠΕ, ιδίους πόρους κλπ).

γ. Σε έργα και δράσεις μείωσης ενεργειακής κατανάλωσης, ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων, ΣΜΑΚ, θέματα φωτισμού οδών, κοινοχρήστων χώρων κλπ.

Καθώς και σχετικά με το σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας

  1. Τα θέματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Δ/νσης Προγραμματισμού, όπως:

α. Σύνταξη και υλοποίηση Προγραμματικών συμβάσεων που συμμετέχει ο Δήμος Τρίπολης

β. Προετοιμασία και υλοποίηση έργων και υπηρεσιακών, Ευρωπαϊκών και Εθνικών Προγραμμάτων, συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ κλπ, που αφορούν το Δήμο Τρίπολης.

  • Σχέδια χωρικής ανάπτυξης (ΒΑΑ-ΟΧΕ-CLLD)
  • Σχέδια δράσης αειφόρου ενέργειας- υλοποίηση δεσμεύσεων Συμφώνου Δημάρχων.         
  1. Την ευθύνη οργάνωσης και εύρυθμης λειτουργίας εμποροπανήγυρις Τεγέας.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9C%CE%97%CE%A4%CE%A9%CE%97%CE%A1-3%CE%A3%CE%96?inline=true

Ο κ. Δημόπουλος Σπυρίδωνας ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος:

  1. Σε θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Βαλτετσίου, Σκιρίτιδας, Τεγέας, Φαλάνθου και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα σε αυτές.
  2. Ο ανωτέρω εντεταλμένος σύμβουλος θα συνδράμει τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Μπένο Γεώργιο σε όλο το έργο του, θα συνεργάζεται μαζί του για την άμεση επίλυση των θεμάτων που του έχουν ανατεθεί και σε περίπτωση απουσίας του θα υπογράφει τις βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά και τα λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων και για τα οποία έχει αρμοδιότητα υπογραφής ο πιο πάνω αντιδήμαρχος, εκτός από την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων και πιστοποιητικών Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ :

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A89%CE%A64%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%9C%CE%9E%CE%95?inline=true

 

Ο κ. Παπαχρόνης Παναγιώτης ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος :

  1. Σε θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Τρίπολης , Κορυθίου, Λεβιδίου και Μαντινείας και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα σε αυτές.
  2. Ο ανωτέρω εντεταλμένος σύμβουλος θα συνδράμει τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Γεωργανόπουλο Νικόλαο σε όλο το έργο του, θα συνεργάζεται μαζί του για την άμεση επίλυση των θεμάτων που του έχουν ανατεθεί και σε περίπτωση απουσίας του θα υπογράφει τις βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά και τα λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων και για τα οποία έχει αρμοδιότητα υπογραφής ο πιο πάνω αντιδήμαρχος, εκτός από την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων και πιστοποιητικών Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης.
  3. Επίσης αναθέτουμε στον ανωτέρω δημοτικό σύμβουλο, με δικαίωμα υπογραφής των σχετικών εγγράφων.

- Την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα κοινωνικού παντοπωλείου.

- Την εποπτεία και το συντονισμό του αυτοτελούς γραφείου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

 - Ο ανωτέρω θα καλείται να παραβρίσκεται σε όλες τις συνεδριάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής, θα συντονίζει τους Αντιδημάρχους σε θέματα προβολής του έργου τους και παραγωγή ανακοινώσεων και θα έχει πλήρη ενημέρωση, από τους Αντιδημάρχους για τις δράσεις τους  και την πορεία των έργων προκειμένου νε επιμελείται για τις συνεντεύξεις ενημέρωσης προς τα Μ.Μ.Ε.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9D%CE%A0%CE%9A%CE%A9%CE%97%CE%A1-2%CE%98%CE%A3?inline=true

Ο κ. Κακλαμάνος Αναστάσιος ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

- Την εποπτεία της λειτουργίας της ελεγχόμενης στάθμευσης και των μισθωμένων οικοπέδων ως χώρων παρκινγκ των οχημάτων .

- Την παρακολούθηση υλοποίησης της κυκλοφοριακής μελέτης της πόλης Τρίπολης

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9E%CE%9E%CE%97%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%9F%CE%9B%CE%97?inline=true

Ο κ. Καραλής Θεόδωρος ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

  1. Την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα σχεδιασμού, εισήγησης και μέριμνας για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους, (άρθρο 14 παρ. (γ.2) περ.3 του Ο.Ε.Υ του Δήμου, όπως ιδίως για :
  • Την κατασκευή, τη συντήρηση και τη διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και δημοτικοί χώροι άθλησης).
  • Την προώθηση και την εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης του μαζικού αθλητισμού και τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
  • Την άσκηση εποπτείας επί των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων, που καθορίζονται με διυπουργική απόφαση.
  • Την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στον τομέα του αθλητισμού όπως αναφέρεται στο (άρθρο 14 παρ. γ2, περ.6) του Ο.Ε.Υ του Δήμου.

     2. Επίσης του αναθέτουμε με δικαίωμα υπογραφής την εποπτεία και τη διαχείριση  των κοιμητηρίων του Δήμου, του άρθρου 13 παρ.α2 του Ο.Ε.Υ του Δήμου.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A37%CE%96%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%9B%CE%95%CE%9C?inline=true

Ο κ. Τότσης Ηλίας  ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

 - Την εποπτεία, το συντονισμό και την ανάπτυξη της ανακύκλωσης.

      ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

 https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9494%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%97%CE%A5%CE%A4?inline=true

Ο νέος Διοικητής της 124 Πτέρυγας Βασικής Εκπαίδευσης Σμήναρχος (Ι), Ανδρέας  Μανωλάκης, επισκέφτηκε χθες 14 Μαρτίου το Δήμαρχο Τρίπολης Δημήτρη Παυλή,  στο πλαίσιο μιας πρώτης γνωριμίας, ενόψει της επίσημης τελετής παράδοσης – παραλαβής που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Μαρτίου.

Ο Σμήναρχος (Ι) κ. Ανδρέας Μανωλάκης συνοδευόταν από τον απερχόμενο Διοικητή κ. Χρήστο Γλυνό και τον κ. Δημήτρη Φωτόπουλο από την 124 ΠΒΕ.

Ο Δήμαρχος Τρίπολης, καλωσόρισε τον Σμήναρχο στην πόλη μας και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στη  Διοίκηση της 124 ΠΒΕ που ήδη έχει αναλάβει.

Από την πλευρά του ο νέος Διοικητής, ευχαρίστησε το Δήμαρχο Τρίπολης και επισήμανε ότι η αγαστή συνεργασία που υπάρχει θα συνεχιστεί, για το καλό της πόλης.

Τέλος, ο Δήμαρχος Τρίπολης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει με τα πιο θερμά λόγια, τον απερχόμενο Διοικητή κ. Χρήστο Γλυνό, για την προσφορά του στη Διοίκηση της 124  Πτέρυγας Βασικής Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Τρίπολης Δημήτρη Παυλή, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο (πρόγραμμα «Διαύγεια») σήμερα, Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Τρίπολης, οι οποίοι θα αναλάβουν καθήκοντα μέχρι το τέλος της θητείας της παρούσας Δημοτικής Αρχής.

Αναλυτικά:

Ορίζει στους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

α) Στον Αντιδήμαρχο κ. Σταματόπουλο Δημήτριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ του Δήμου) πλην του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού.

  1. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής (Τομέας φυτικής παραγωγής – Τομέας Ζωϊκής Παραγωγής – Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης) (άρθρο 12 παρ.α του O.E.Υ)
  2. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 12 παρ.β του Ο.Ε.Υ.)

(Ρύθμιση Εμπορικών Δραστηριοτήτων –Προστασία Καταναλωτή- Χορήγηση Αδειών Εμπορικών και Γενικών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων)

  1. Σε θέματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κλπ) .
  2. Σε θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)
  3. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

β)Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπαδημητρίου Σωτήριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας (άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).

  1. Σε θέματα Προστασίας και αναβάθμισης Περιβάλλοντος.
  2. Σε θέματα Καθαριότητας και Αποκομιδής απορριμμάτων.
  3. Σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και το συντονισμό των δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών ( άρθρο 13 παρ. α .4 του O.E.Y)
  4. Σε θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων (άρθρο 13 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα ειδικών συνεργείων, ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου ( άρθρο 13 παρ. δ. του Ο.Ε.Υ)
  6. Σε θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (άρθρο 13 παρ. α.5 του Ο.Ε.Υ).
  7. Σε θέματα του Τμήματος Συνεργείων (άρθρο 17 παρ.ε του Ο.Ε.Υ).
  8. Σε θέματα συντήρησης  και καθαριότητας ρεμάτων.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Ορίζουμε τον ανωτέρω Αντιδήμαρχο Παπαδημητρίου Σωτήριο ως Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.

γ)Στον Αντιδήμαρχο κ. Βρέντα Σπυρίδωνα τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, και Πολιτισμού (άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ και του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού (άρθρο 12 παρ.γ του Ο.Ε.Υ).

  1. Σε θέματα Απασχόλησης και Τουρισμού ( άρθρο 12 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  2. Σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
  3. Σε θέματα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (άρθρο 14 παρ. β του Ο.Ε.Υ.)
  4. Σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης (άρθρο 14 παρ.γ.1 του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα Πολιτισμού όπως αυτά αναφέρονται στο ( άρθρο 14 παρ. γ.2 του  Ο.Ε.Υ.).
  6. Σε θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους, σύνταξης του προγράμματος συντήρησης αυτών.
  7. Σε θέματα παιδικών κατασκηνώσεων.
  8. Σε θέματα του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

δ)Στην Αντιδήμαρχο κα. Αληγέωργα Γαρυφαλλιά τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, άρθρο 16 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου:

  1. Σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών.
  2. Σε θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και
  3. Σε θέματα Ταμείου.
  4. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από την παραπάνω υπηρεσία, καθώς και την υπογραφή χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν μισθοδοσίες και μισθοδοτικές καταστάσεις καθώς και όσα αφορούν τις δαπάνες υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους. 

Ορίζουμε την ανωτέρω Αντιδήμαρχο κα Αληγέωργα Γαρυφαλλιά ως Πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.

ε)Στην Αντιδήμαρχο κα. Δάλκου Αναστασία τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).

  1. Τα θέματα εκτέλεσης τεχνικών έργων και μελετών.
  2. Τα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
  3. Τα θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.
  4. Τα θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.
  5. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
  6. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

   ζ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Γεωργανόπουλο Νικόλαο τις ακόλουθες   

   κατά τόπο καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Τρίπολης, Κορυθίου, Λεβιδίου, Μαντινείας.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και του αρμοδίου εντεταλμένου συμβούλου σε θέματα Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

στ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Μπένο Γεώργιο τις ακόλουθες κατά τόπο και καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Βαλτετσίου, Σκιρίτιδας, Τεγέας και Φαλάνθου.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Οι ανωτέρω ορισθέντες Αντιδήμαρχοι θα πρέπει να έχουν άριστη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους.

Ε.  Οι Αντιδήμαρχοι κ. Βρέντας Σπυρίδων και κ. Γεωργανόπουλος Νικόλαος θα είναι άμισθοι.

ΣΤ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός μου, στα καθήκοντά μου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Βρέντας Σπυρίδων.

και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Σταματόπουλος Δημήτριος.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ: 

 https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%94%CE%A5%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%93%CE%92%CE%9E?inline=true

Αποκριάτικο πρόγραμμα εκδηλώσεων Δήμου Τρίπολης 2017