Σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Τρίπολης Δημήτρη Παυλή, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο (πρόγραμμα «Διαύγεια») σήμερα, Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Τρίπολης, οι οποίοι θα αναλάβουν καθήκοντα μέχρι το τέλος της θητείας της παρούσας Δημοτικής Αρχής.

Αναλυτικά:

Ορίζει στους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

α) Στον Αντιδήμαρχο κ. Σταματόπουλο Δημήτριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ του Δήμου) πλην του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού.

  1. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής (Τομέας φυτικής παραγωγής – Τομέας Ζωϊκής Παραγωγής – Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης) (άρθρο 12 παρ.α του O.E.Υ)
  2. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 12 παρ.β του Ο.Ε.Υ.)

(Ρύθμιση Εμπορικών Δραστηριοτήτων –Προστασία Καταναλωτή- Χορήγηση Αδειών Εμπορικών και Γενικών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων)

  1. Σε θέματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κλπ) .
  2. Σε θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)
  3. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

β)Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπαδημητρίου Σωτήριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας (άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).

  1. Σε θέματα Προστασίας και αναβάθμισης Περιβάλλοντος.
  2. Σε θέματα Καθαριότητας και Αποκομιδής απορριμμάτων.
  3. Σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και το συντονισμό των δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών ( άρθρο 13 παρ. α .4 του O.E.Y)
  4. Σε θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων (άρθρο 13 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα ειδικών συνεργείων, ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου ( άρθρο 13 παρ. δ. του Ο.Ε.Υ)
  6. Σε θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (άρθρο 13 παρ. α.5 του Ο.Ε.Υ).
  7. Σε θέματα του Τμήματος Συνεργείων (άρθρο 17 παρ.ε του Ο.Ε.Υ).
  8. Σε θέματα συντήρησης  και καθαριότητας ρεμάτων.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Ορίζουμε τον ανωτέρω Αντιδήμαρχο Παπαδημητρίου Σωτήριο ως Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.

γ)Στον Αντιδήμαρχο κ. Βρέντα Σπυρίδωνα τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, και Πολιτισμού (άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ και του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού (άρθρο 12 παρ.γ του Ο.Ε.Υ).

  1. Σε θέματα Απασχόλησης και Τουρισμού ( άρθρο 12 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  2. Σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
  3. Σε θέματα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (άρθρο 14 παρ. β του Ο.Ε.Υ.)
  4. Σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης (άρθρο 14 παρ.γ.1 του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα Πολιτισμού όπως αυτά αναφέρονται στο ( άρθρο 14 παρ. γ.2 του  Ο.Ε.Υ.).
  6. Σε θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους, σύνταξης του προγράμματος συντήρησης αυτών.
  7. Σε θέματα παιδικών κατασκηνώσεων.
  8. Σε θέματα του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

δ)Στην Αντιδήμαρχο κα. Αληγέωργα Γαρυφαλλιά τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, άρθρο 16 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου:

  1. Σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών.
  2. Σε θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και
  3. Σε θέματα Ταμείου.
  4. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από την παραπάνω υπηρεσία, καθώς και την υπογραφή χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν μισθοδοσίες και μισθοδοτικές καταστάσεις καθώς και όσα αφορούν τις δαπάνες υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους. 

Ορίζουμε την ανωτέρω Αντιδήμαρχο κα Αληγέωργα Γαρυφαλλιά ως Πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.

ε)Στην Αντιδήμαρχο κα. Δάλκου Αναστασία τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).

  1. Τα θέματα εκτέλεσης τεχνικών έργων και μελετών.
  2. Τα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
  3. Τα θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.
  4. Τα θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.
  5. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
  6. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

   ζ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Γεωργανόπουλο Νικόλαο τις ακόλουθες   

   κατά τόπο καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Τρίπολης, Κορυθίου, Λεβιδίου, Μαντινείας.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και του αρμοδίου εντεταλμένου συμβούλου σε θέματα Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

στ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Μπένο Γεώργιο τις ακόλουθες κατά τόπο και καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Βαλτετσίου, Σκιρίτιδας, Τεγέας και Φαλάνθου.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Οι ανωτέρω ορισθέντες Αντιδήμαρχοι θα πρέπει να έχουν άριστη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους.

Ε.  Οι Αντιδήμαρχοι κ. Βρέντας Σπυρίδων και κ. Γεωργανόπουλος Νικόλαος θα είναι άμισθοι.

ΣΤ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός μου, στα καθήκοντά μου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Βρέντας Σπυρίδων.

και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Σταματόπουλος Δημήτριος.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ: 

 https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%94%CE%A5%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%93%CE%92%CE%9E?inline=true

Σας καλούμε την 13η  Μαρτίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00΄  π.μ. σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. 6 του Ν. 3852/2010, να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων στον 1ο όροφο του Νέου Δημαρχείου επί της οδού Λαγοπάτη  45 και Αταλάντης σε τακτική δημόσια Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής  προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα:

  1. Εκλογή Αντιπροέδρου Οικονομικής Επιτροπής για το χρονικό διάστημα έως τη λήξη της δημοτικής θητείας
  2. Έγκριση έκδοσης τακτικών χρηματικών ενταλμάτων για την πληρωμή προνοιακών επιδομάτων ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 στους δικαιούχους ΑΜΕΑ του Δήμου Τρίπολης
  3. Αποδοχή αρμοδιότητας διαχείρισης των Κληροδοτημάτων- Κεφαλαίων Αυτοτελούς  Διαχείρισης του Δήμου
  4. Έκδοση χρηματικού εντάλματος προπληρωμής για την κάλυψη των δαπανών που αφορούν έξοδα δημοσίων σχέσεων Δημάρχου
  5. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια σημαιών
  6. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια Εξοπλισμού (πάγια και αναλώσιμα) υλικών και εργαλείων
  7. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων για τις ανάγκες της  ΔΕ Φαλάνθου
  8. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια χρωμάτων και λοιπών υλικών ελαιοχρωματισμού
  9. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια Ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού
  10. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την επέκταση δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας  στην Τ.Κ. Ζευγολατιού
  11. Έγκριση δαπάνης  και διάθεση πίστωσης για την παροχή υπηρεσιών «Συντήρηση- Αναγόμωση εξοπλισμού ασφαλείας (πυροσβεστήρες) οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου Τρίπολης
  12. Ψήφιση και έγκριση διάθεσης πίστωσης πληρωμής της υπηρεσίας: «Δημοσίευση στον Τύπο της υπ’ αριθ. πρωτ. 5816/10-2-2017 Ανακοίνωσης Δημάρχου Τρίπολης»
  13. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την κάλυψη δαπανών δημοσίευσης προκήρυξης (περίληψη διακήρυξης)
  14. Ψήφιση και έγκριση διάθεσης πίστωσης πληρωμής της υπηρεσίας: «Δημοσίευση στον Τύπο της υπ’ αριθ. πρωτ. 6324/14-2-2017 Ανακοίνωσης Δημάρχου Τρίπολης»
  15. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την εργασία «Συντήρηση και επισκευή ψυκτικών μηχανημάτων Μαλλιαροπουλείου θεάτρου, κοινοτικού γραφείου Παλαιόπυργου  και μουσείου  Λεβιδίου»
  16. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης  για την εργασία «Συντήρηση υδραυλικής και θερμαντικής εγκατάστασης Μαλλιαροπουλείου θεάτρου»
  17. Έγκριση δαπάνης  και ψήφιση πίστωσης για την εργασία «Αποκατάσταση βλαβών στο αγροτικό ιατρείο Τ.Κ. Δάρα»
  18. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την εργασία «Συντήρηση και επισκευή συστημάτων πυρασφάλειας Μαλλιαροπουλείου θεάτρου»
  19. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την καταβολή δικαστικών εξόδων σχετικά με την 62/2014 Απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Τρίπολης
  20. Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 86/2017 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής εξόδων φόρου αποδοχής δωρεάς ακινήτου «Αποθήκη Νεστάνης»
  21. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών και καθορισμός των όρων του συνοπτικού διαγωνισμού για την προμήθεια γάλακτος
  22. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την εκτέλεση του έργου: «Εσωτερική Οδοποιία Τ.Κ. Αγιωργήτικων Δήμου Τρίπολης» (Αντικατάσταση της με αριθμ. 79/2017 Α.Ο.Ε.)
  23. Περί αποδοχής ή μη της με αρ. πρωτ.  8936/6-3-2017 γνωμοδότησης του  δικηγόρου κ. Οικονομόπουλου Αντωνίου, που ορίστηκε με την 121/2017 απόφαση Ο.Ε., προκειμένου να γνωμοδοτήσει σχετικά με το από 28-2-2017  έγγραφο της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  24. Ορισμός δικηγόρου προκειμένου για λογαριασμό του Δήμου Τρίπολης να ασκήσει ανακοπή, αίτηση αναστολής και προσωρινή διαταγή  κατά της υπ’ αριθ. 4/2017 διαταγής πληρωμής ενώπιον του Ειρηνοδικείου Τρίπολης και να παρασταθεί κατά την εκδίκασή τους  ή σε οποιαδήποτε μετά από αναβολή ή ματαίωση ορισθησομένη.
  25. Περί αποδοχής ή μη της με αρ. πρωτ. 8591/3-3-2017  γνωμοδότησης του  δικηγόρου κ. Σταυράκου Επαμεινώνδα, σχετικά με εξώδικο συμβιβασμό μεταξύ Δήμου Τρίπολης και Ξαγά Αρχοντούλας κλπ  για τη συντέλεση απαλλοτρίωσης στην Π.Ε. Φιλικών.

Σε περίπτωση κωλύματός σας παρακαλούμε όπως μας ειδοποιήσετε εγκαίρως, ώστε να ειδοποιηθεί το αναπληρωματικό μέλος.                              

  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Της Οικονομικής Επιτροπής

                              ΠΑΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

                                ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Την Κυριακή 5 Μαρτίου διεξήχθη στο κλειστό κολυμβητήριο του ΔΑΚ Τρίπολης το 1ο Tripoli Apnea Competition.

Πρόκειται για αγώνες ελεύθερη κατάδυσης σε πισίνα, που διεξάγονται για πρώτη φορά στην Αρκαδική πρωτεύουσα. Παρ’ όλα αυτά οι αγώνες αυτοί που διεξήχθησαν την Κυριακή στέφθηκαν με πολύ μεγάλη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία, δείχνοντας ότι η Τρίπολη μπορεί να φιλοξενήσει με επιτυχία διοργανώσεις αθλημάτων που είναι ουσιαστικά άγνωστα στο ευρύ φίλαθλο κοινό της περιοχής.

Ο Χρήστος Πολίτης, αθλητής και διοργανωτής του αγώνα, αξίζει τα συγχαρητήριά μας για τη μεγάλη αυτή διοργάνωση καθώς και για τη δική του βουτιά!

Τη βράβευση των αθλητών που διακρίθηκαν στα αγωνίσματα, πραγματοποίησαν ο Δήμαρχος Τρίπολης Δημήτρης Παυλής και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τρίπολης, Γιώργος Θεοδωρακόπουλος.

Λίγα λόγια για τους αγώνες

Οι αγώνες έχουν δύο μορφές. Χωρίζονται σε αγώνες πισίνας και σε αγώνες θάλασσας. Τα αγωνίσματα της πισίνας είναι τρία. Η στατική άπνοια, η δυναμική  με πέδιλα και η δυναμική άπνοια χωρίς πέδιλα.

Οι αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στην Τρίπολη την Κυριακή 5 Μαρτίου αφορούσαν μεταξύ άλλων και το αγώνισμα της ελεύθερης κατάδυσης με πέδιλα. Σε αυτό το αγώνισμα ο δύτης κολυμπά υποβρυχίως σε οριζόντια διαδρομή με σκοπό να καλύψει την μεγαλύτερη δυνατή απόσταση. Εδώ επιτρέπεται η χρήση προωθητικού εξοπλισμού όπως τα διπλά πέδιλα και το μονοπέδιλο και μόνο αυτά.

Στον αγώνα συμμετείχαν 32 αθλητές από τους οποίους 6 γυναίκες και 26 άντρες από όλη την Ελλάδα αλλά και την Κύπρο καθώς και μια συμμετοχή από τη χώρα της Βραζιλίας. Oι 32 συμμετοχές στους αγώνες αποτελούν έναν ιδιαίτερα σημαντικό αριθμό, αφού τέτοιος αριθμός συμμετοχών συνήθως αγγίζει αντίστοιχα Πανελλήνια πρωταθλήματα.

Δεν θα μπορούσε να μην αποτελεί επιτυχία και η συμμετοχή μεγάλων αθλητών στο χώρο μεταξύ των οποίων και ο Παγκόσμιος πρωταθλητής κατάδυσης Γιώργος Παναγιωτάκης, ο οποίος αξίζει να αναφερθεί, πως  κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία του - δυναμική άπνοια με πέδιλα  - με εντυπωσιακή επίδοση τα 231 μέτρα!

Η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας (διεθνής ημέρα των δικαιωμάτων των γυναικών) θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον ΟΗΕ, ως ένδειξη αναγνώρισης του αγώνα τους για ίσα δικαιώματα, καλύτερες συνθήκες εργασίας και δικαίωμα ψήφου.

Σήμερα τιμάμε τη γυναίκα του παρελθόντος που πάλεψε για όσα σήμερα θεωρούμε εμείς αυτονόητα. Ο ενεργός ρόλος του γυναικείου φύλου στο κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό γίγνεσθαι του σήμερα, αποτελεί θεμέλιο ανάπτυξης, ενδυνάμωσης της ισότητας και αποφυγής των διακρίσεων.

Γυναίκα αέναη πηγή έμπνευσης και δημιουργίας…

Χρόνια πολλά!

  Διαφωτιστικές περιηγήσεις στο Πολεμικό Μουσείο της Τρίπολης:

Κάθε Σάββατο και Κυριακή γίνονται δωρεάν περιηγήσεις διαρκείας 30-40 λεπτών από εθελοντές καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως οι οποίες εισάγουν τους επισκέπτες στις συλλογές του Πολεμικού Μουσείου Τρίπολης.

Σημείο συνάντησης: 12 το μεσημέρι στην είσοδο του Πολεμικού Μουσείου Τρίπολης.

Το μέχρι στιγμής πρόγραμμα αυτών των περιηγήσεων έχει ως εξής:

ΜΑΡΤΙΟΣ  2017

Σάββατο 4 και Κυριακή 5: κα Αθανασοπούλου Αικατερίνη

Σάββατο 11 και Κυριακή 12: κα Κόκλα Αικατερίνη

Σάββατο 18 και Κυριακή 19: κα Μπίρη Σοφία

Κυριακή 26 : κα Αθανασοπούλου Αικατερίνη

Σας καλούμε την  5η  Μαρτίου 2017 ημέρα Κυριακή και ώρα 12.00΄ να προσέλθετε στην αίθουσα Αλεξόπουλου Παναγιώτη του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Τρίπολης σε Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64 και 74 του Ν. 3852/2010 ( ΦΕΚ Α΄ 87/7-6-10):

 

  1. Εκλογή Προέδρου, Αντιπροέδρου και Γραμματέως του Δημοτικού Συμβουλίου.
  2. Εκλογή Τακτικών και Αναπληρωματικών μελών της Οικονομικής Επιτροπής.
  3. Εκλογή Τακτικών και Αναπληρωματικών μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

                                         

Ο ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

 

 

 

ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Σας καλούμε την 1η Μαρτίου 2017, ημέρα Τετάρτη και ώρα 13:30΄ να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του νέου Δημαρχείου για τακτική  Συνεδρίαση  της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. 6 του Ν. 3852/2010   προς λήψη απόφασης για το παρακάτω  θέμα:

Σας καλούμε την 23η  Φεβρουαρίου 2017, ημέρα Πέμπτη  και ώρα 13:00΄  μ.μ. σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. 6 του Ν. 3852/2010, να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων στον 1ο όροφο του Νέου Δημαρχείου επί της οδού Λαγοπάτη  45 και Αταλάντης σε τακτική δημόσια Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής  προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα:

Σας καλούμε την 21η Φεβρουαρίου 2017  ημέρα Τρίτη και ώρα 20.00 να προσέλθετε στην αίθουσα Αλεξόπουλου Παναγιώτη του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Τρίπολης, στο δεύτερο (β) όροφο, για Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα:

Σας καλούμε εκτάκτως, σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. 6 εδάφιο β του Ν.3852/2010,  την 17η Φεβρουαρίου 2017, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00΄ π.μ. να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων στον 1ο όροφο του Νέου Δημαρχείου επί της οδού Λαγοπάτη 45 και Αταλάντης  προς λήψη απόφασης για το πιο κάτω θέμα: