Σας καλούμε την 28η Mαρτίου 2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 20.00 να προσέλθετε στην αίθουσα Αλεξόπουλου Παναγιώτη του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Τρίπολης, στο δεύτερο (β) όροφο, για Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα:

  1. Έγκριση της μελέτης «Αναθεώρηση Κυκλοφοριακής Οργάνωσης Κεντρικής Περιοχής Τρίπολης».  
  2.  Περί έγκρισης προϋπολογισμού και ολοκληρωμένου πλαισίου δράσης της Κ.Ε.ΔΗ. Τρίπολης οικονομικού έτους 2017.
  3. Περί έγκρισης του ετήσιου προγράμματος δράσης της Κ.Ε.ΔΗ. Τρίπολης οικονομικού έτους 2017.
  4. Περί έγκρισης εισηγητικής έκθεσης του Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία : «Κ.Ε.ΔΗ.Τρίπολης» προς το Δημοτικό Συμβούλιο για την τεκμηρίωση εσόδων- εξόδων.
  5. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την κατανομή χρηματοδότησης του τέλους ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
  6. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την εκτέλεση της υπηρεσίας με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών για τη φύλαξη – ασφάλεια του χώρου προσωρινής αποθήκευσης των απορριμμάτων του Δήμου Τρίπολης».
  7. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την εκτέλεση του έργου με τίτλο: «Συντήρηση συντριβανιού στην πλατεία της Τ.Κ. Αρτεμισίου».
  8. Σύσταση επιτροπής φορολογικών διαφορών Δήμου Τρίπολης.
  9. Διαγραφή προσαυξήσεων.
  10. Έγκριση της υπ’αριθ. 6/2017 απόφασης της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας με θέμα: «Παραχώρηση μιας αίθουσας του Δημοτικού Σχολείου Χωτούσας στο Σύλλογο Απανταχού Χωτουσιωτών προκειμένου να τη χρησιμοποιήσουν ως έδρα του Συλλόγου τους».
  11. Ορισμός Προέδρου, Αντιπροέδρου και Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Τρίπολης.
  12. Ορισμός Προέδρου, Αντιπροέδρου και Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Τρίπολης.
  13. Συμμετοχή του Δήμου στη διοργάνωση – πραγματοποίηση εκδήλωσης εορτασμού του Πολιούχου Αγ. Νεομ. Δημητρίου στις 25, 26/4/2017 στην Τ.Κ. Μερκοβουνίου Δήμου Τρίπολης.
  14. Περί επιχορήγησης του Α.Ο. ΕΛΠΙΔΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
  15. Εκλογή δύο δημοτικών συμβούλων από τις παρατάξεις της μειοψηφίας για τη σύσταση της Εκτελεστικής Επιτροπής ως συλλογικού πειθαρχικού οργάνου κατά τις διατάξεις του Ν. 3584/2007.
  16. Πρόσληψη προσωπικού για τις παιδικές κατασκηνώσεις του Δήμου Τρίπολης.
  17. Έγκριση σχεδίου νέας τροποποιημένης Προγραμματικής Σύμβασης για την υλοποίηση του έργου: «Πεζοδρομήσεις στην Εθνική Οδό Τρίπολης-124ΠΒΕ».
  18. Παραλαβή δωρούμενου μνημείου «Προτομή Γεωργίου Πάνου στην Μαρμαριά Τ.Κ. Αθήναιο του Δήμου Τρίπολης».
  19. Παραλαβή οριστικής αρχιτεκτονικής μελέτης: «Μελέτη ανάπλασης κοινοχρήστων χώρων πλατείας και περιβάλλοντος χώρου Τ.Κ. Λουκά Δ.Ε. Μαντινείας του Δήμου Τρίπολης.
  20. Έγκριση Πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου: «Επισκευή αγροτικών ιατρείων Δήμου Τρίπολης» αναδόχου Τσιώλη Αριστείδη και ΣΙΑ ΕΕ.
  21. Χορήγηση 2ης παράτασης προθεσμίας εκτέλεσης του έργου: «Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης για το κοιμητήριο της Ψηλής Βρύσης Δ.Ε.Τεγέας», αναδόχου Σιαβελλή Ιωάννη.
  22. Έγκριση 1ου Τακτοποιητικού (Α.Π.Ε.) του έργου: «Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης για το κοιμητήριο της Ψηλής Βρύσης Δ.Ε.Τεγέας», αναδόχου Σιαβελλή Ιωάννη.
  23. Διενέργεια αναγκαστικών εκταφών στο καταργηθέν κοιμητήριο του Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας Τριπόλεως.
  24. Ορισμός μελών επιτροπής σφράγισης αρνιών για τις εορταστικές εκδηλώσεις Πάσχα 2017 και Αι- Γιώργη στις Δημοτικές Ενότητες Δήμου Τρίπολης.
  25. Παραχώρηση χρήσης δημοτικού γηπέδου Φιλικών – Κάρτσοβας.
  26. Αναστολή ισχύος παραγωγικών αδειών Λαϊκών Αγορών.
  27. Δικαιολόγηση απουσιών παραγωγών λαϊκών αγορών.
  28. Ορισμός μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου Τρίπολης.
  29. Ορισμός μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Τρίπολης (Κ.Ε.ΔΗ.Τ.).
  30. Έγκριση παράτασης συμβατικού χρόνου για την παροχή της υπηρεσίας «Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών για τη διερεύνηση βελτίωσης της ελκυστικότητας και βιωσιμότητας του οικισμού Λεβιδίου μέσω στρατηγικών δημιουργίας και προώθησης ταυτότητας τόπου».
  31. Έγκριση του 1ου Α.Π.Ε. του έργου: «Διαμόρφωση εισόδου Τ.Κ. Βαλτετσίου», προϋπολογισμού 12.676,21 €.
  32. Οικονομική ενίσχυση.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΤΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι λαϊκές αγορές της Πλατείας Θεοκρίτου και της  Πλατείας Βαλτετσίου,  

θα  πραγματοποιηθούν αντί του Σαββάτου  25/03/2017,  την Παρασκευή  24/03/2017, λόγω του εορτασμού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

 

 

 

Με απόφαση του Δημάρχου Τρίπολης , Δημήτρη Παυλή, ορίστηκαν μεταξύ των Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας, οι νέοι εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, για την περίοδο 2017 – 2019.

Ειδικότερα,

Ο κ. Δημήτριος Βόσνος ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

  1. Το συντονισμό δράσεων των Αντιδημάρχων σε διαδικασίες Εκτελεστικής Επιτροπής (υποβοηθητικά του Δημάρχου).
  2. Την πραγματοποίηση συσκέψεων είτε με Αντιδημάρχους είτε με εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους είτε με υπηρεσιακούς παράγοντες για το γενικότερο συντονισμό της δράσης τους.
  3. Θέματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και Τεχνικών Έργων, όπως: 

α. Την αποκλειστική αρμοδιότητα σε θέματα του Τμήματος Χωροταξίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών ( σχέδια χωροταξικά και πολεοδομικά, πράξεις εφαρμογής σε επεκτάσεις σχεδίων, πράξεις αναλογισμού, σχέδια πόλης, τροποποιήσεις εγκεκριμένων σχεδίων,  καθορισμός οικοδομικών γραμμών, συστήματα γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), Διοικητικά όρια του Δήμου και Τοπικών Κοινοτήτων και κατανομή αντίστοιχων τελών  ΑΠΕ, απόκτησης δημοτικών χώρων με απαλλοτρίωση ή εξαγορά και εξωδικαστικοί συμβιβασμοί, θέματα προστασίας κοινόχρηστων – δημοτικών χώρων κλπ.

β. Τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση υλοποίησης όλων των μεγάλων έργων, συγχρηματοδοτούμενων ή μη Ευρωπαϊκών Πόρων, ΠΔΕ, ΣΔΙΤ, κλπ (εκτός από ΣΑΤΑ, τέλος ΑΠΕ, ιδίους πόρους κλπ).

γ. Σε έργα και δράσεις μείωσης ενεργειακής κατανάλωσης, ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων, ΣΜΑΚ, θέματα φωτισμού οδών, κοινοχρήστων χώρων κλπ.

Καθώς και σχετικά με το σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας

  1. Τα θέματα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Δ/νσης Προγραμματισμού, όπως:

α. Σύνταξη και υλοποίηση Προγραμματικών συμβάσεων που συμμετέχει ο Δήμος Τρίπολης

β. Προετοιμασία και υλοποίηση έργων και υπηρεσιακών, Ευρωπαϊκών και Εθνικών Προγραμμάτων, συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ κλπ, που αφορούν το Δήμο Τρίπολης.

  • Σχέδια χωρικής ανάπτυξης (ΒΑΑ-ΟΧΕ-CLLD)
  • Σχέδια δράσης αειφόρου ενέργειας- υλοποίηση δεσμεύσεων Συμφώνου Δημάρχων.         
  1. Την ευθύνη οργάνωσης και εύρυθμης λειτουργίας εμποροπανήγυρις Τεγέας.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9C%CE%97%CE%A4%CE%A9%CE%97%CE%A1-3%CE%A3%CE%96?inline=true

Ο κ. Δημόπουλος Σπυρίδωνας ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος:

  1. Σε θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Βαλτετσίου, Σκιρίτιδας, Τεγέας, Φαλάνθου και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα σε αυτές.
  2. Ο ανωτέρω εντεταλμένος σύμβουλος θα συνδράμει τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Μπένο Γεώργιο σε όλο το έργο του, θα συνεργάζεται μαζί του για την άμεση επίλυση των θεμάτων που του έχουν ανατεθεί και σε περίπτωση απουσίας του θα υπογράφει τις βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά και τα λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων και για τα οποία έχει αρμοδιότητα υπογραφής ο πιο πάνω αντιδήμαρχος, εκτός από την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων και πιστοποιητικών Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ :

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A89%CE%A64%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%9C%CE%9E%CE%95?inline=true

 

Ο κ. Παπαχρόνης Παναγιώτης ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος :

  1. Σε θέματα των Δημοτικών Ενοτήτων Τρίπολης , Κορυθίου, Λεβιδίου και Μαντινείας και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα σε αυτές.
  2. Ο ανωτέρω εντεταλμένος σύμβουλος θα συνδράμει τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Γεωργανόπουλο Νικόλαο σε όλο το έργο του, θα συνεργάζεται μαζί του για την άμεση επίλυση των θεμάτων που του έχουν ανατεθεί και σε περίπτωση απουσίας του θα υπογράφει τις βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά και τα λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων και για τα οποία έχει αρμοδιότητα υπογραφής ο πιο πάνω αντιδήμαρχος, εκτός από την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων και πιστοποιητικών Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης.
  3. Επίσης αναθέτουμε στον ανωτέρω δημοτικό σύμβουλο, με δικαίωμα υπογραφής των σχετικών εγγράφων.

- Την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα κοινωνικού παντοπωλείου.

- Την εποπτεία και το συντονισμό του αυτοτελούς γραφείου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.

 - Ο ανωτέρω θα καλείται να παραβρίσκεται σε όλες τις συνεδριάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής, θα συντονίζει τους Αντιδημάρχους σε θέματα προβολής του έργου τους και παραγωγή ανακοινώσεων και θα έχει πλήρη ενημέρωση, από τους Αντιδημάρχους για τις δράσεις τους  και την πορεία των έργων προκειμένου νε επιμελείται για τις συνεντεύξεις ενημέρωσης προς τα Μ.Μ.Ε.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9D%CE%A0%CE%9A%CE%A9%CE%97%CE%A1-2%CE%98%CE%A3?inline=true

Ο κ. Κακλαμάνος Αναστάσιος ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

- Την εποπτεία της λειτουργίας της ελεγχόμενης στάθμευσης και των μισθωμένων οικοπέδων ως χώρων παρκινγκ των οχημάτων .

- Την παρακολούθηση υλοποίησης της κυκλοφοριακής μελέτης της πόλης Τρίπολης

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%9E%CE%9E%CE%97%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%9F%CE%9B%CE%97?inline=true

Ο κ. Καραλής Θεόδωρος ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

  1. Την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα σχεδιασμού, εισήγησης και μέριμνας για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους, (άρθρο 14 παρ. (γ.2) περ.3 του Ο.Ε.Υ του Δήμου, όπως ιδίως για :
  • Την κατασκευή, τη συντήρηση και τη διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και δημοτικοί χώροι άθλησης).
  • Την προώθηση και την εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης του μαζικού αθλητισμού και τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
  • Την άσκηση εποπτείας επί των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων, που καθορίζονται με διυπουργική απόφαση.
  • Την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων στον τομέα του αθλητισμού όπως αναφέρεται στο (άρθρο 14 παρ. γ2, περ.6) του Ο.Ε.Υ του Δήμου.

     2. Επίσης του αναθέτουμε με δικαίωμα υπογραφής την εποπτεία και τη διαχείριση  των κοιμητηρίων του Δήμου, του άρθρου 13 παρ.α2 του Ο.Ε.Υ του Δήμου.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A37%CE%96%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%9B%CE%95%CE%9C?inline=true

Ο κ. Τότσης Ηλίας  ορίστηκε εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος με τα εξής αντικείμενα:

 - Την εποπτεία, το συντονισμό και την ανάπτυξη της ανακύκλωσης.

      ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ:

 https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9494%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%97%CE%A5%CE%A4?inline=true

Σας καλούμε την 20η  Μαρτίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00΄  π.μ. σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. 6 του Ν. 3852/2010, να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων στον 1ο όροφο του Νέου Δημαρχείου επί της οδού Λαγοπάτη  45 και Αταλάντης σε τακτική δημόσια Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής  προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα:

  1. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια Ηλεκτρολογικών υλικών για τις ανάγκες των κατασκηνώσεων στο Παράλιο Άστρος.
  2. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για Εργασίες συντήρησης ψυκτικών μηχανημάτων κατασκηνώσεων Παραλίου Άστρους.
  3. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για Εργασίες συντήρησης πυροσβεστήρων στις παιδικές κατασκηνώσεις Δήμου Τρίπολης.
  4. Ψήφιση και έγκριση διάθεσης πίστωσης πληρωμής συνεχιζόμενων έργων:       α) Τσιμεντοστρώσεις ΔΕ Τεγέας.        β) Κατασκευή Μαντροτοίχων στην ΤΚ Κανδάλου.
  5. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την συντήρηση –επισκευή του ΜΕ 109447 μηχανήματος του Δήμου Τρίπολης.
  6. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την συντήρηση –επισκευή των  ΜΕ 50153 & ΜΕ 50112  μηχανημάτων  του Δήμου Τρίπολης.
  7. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την συντήρηση –επισκευή του  ΜΕ 9858 φορτηγού  του Δήμου Τρίπολης.
  8. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για τη συμμετοχή του Δήμου στην Πολιτιστική διαδρομή Cemeteryrouteτου Συμβουλίου της Ευρώπης.
  9. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για τη συμμετοχή του Δήμου στο Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων – Προαγωγής Υγείας.
  10. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την υπηρεσία «Αναβάθμιση, Συντήρηση και Τεχνική Υποστήριξη των Εφαρμογών Λογισμικού έτους 2017».
  11. Ορισμός δικηγόρου για να εκπροσωπήσει το Δήμο Τρίπολης και να παρασταθεί ενώπιον του  Μονομελούς Πρωτοδικείου   Τρίπολης  κατά τη δικάσιμο της 7-4-2017,  ή σε οποιαδήποτε άλλη μετά από αναβολή ή ματαίωση  ορισθησομένη,  προς αντίκρουση της από 20-2-2017 και  με αρ. κατάθεσης 9/2017  Αίτησης αναγνώρισης δικαιούχου αποζημιώσεως  κατά του Δήμου Τρίπολης.
  12. Ορισμός δικηγόρου προκειμένου να γνωμοδοτήσει σχετικά με  εξώδικο συμβιβασμό για τη συντέλεση  απαλλοτρίωσης στην π.ε. Σπάρτης.
  13. Ορισμός δικηγόρου για να εκπροσωπήσει το Δήμο Τρίπολης και να παρασταθεί ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου  Τρίπολης (Σχηματισμός Ακυρωτικής Διαδικασίας) κατά τη δικάσιμο της 21-3-2017,  ή σε οποιαδήποτε άλλη μετά από αναβολή ή ματαίωση ορισθησομένη,  προς αντίκρουση της (Αρ. καταχ. ΑΚ161/6-12-2013 και Αρ. Πιν. 43)  αίτησης ακύρωσης των  Κ/Ξ VASARTIS ΕΠΕ – ΚΤΙΡΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕ, ΕΠΕ VASARTIS,  ΕΠΕ ΚΤΙΡΙΟΤΕΧΝΙΚΗ (ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Χ. ΒΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ)   κατά του Δήμου Τρίπολης.
  14. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την αμοιβή της δικηγόρου κ. Νικοπούλου Παναγιώτας. (Σχετ. η 703/2016 απόφαση Ο.Ε.)
  15. Αποδοχή ή μη της υπ’ αριθ. πρωτ. 7825/24-2-2017  γνωμοδότησης του δικηγόρου κ. Σμυρνιώτη Γεωργίου σχετικά με την υπ’ αριθ. 420/2016 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Τρίπολης.
  16. Αποδοχή ή μη της  γνωμοδότησης του δικηγόρου κ. Σίμου Χρήστου  σχετικά με την υπ’ αριθ. 38/2017  απόφαση του Ειρηνοδικείου Τρίπολης για την υπόθεση  Κανελλοπούλου Νικολέτας.
  17. Ορισμός δικηγόρου προκειμένου για λογαριασμό του Δήμου Τρίπολης να ασκήσει ανακοπή, αίτηση αναστολής και προσωρινή διαταγή  κατά της υπ’ αριθ. 7/2017 διαταγής πληρωμής ενώπιον του Ειρηνοδικείου Τρίπολης και να παρασταθεί κατά την εκδίκασή τους  ή σε οποιαδήποτε μετά από αναβολή ή ματαίωση ορισθησομένη.
  18. Ορισμός δικηγόρου για να εκπροσωπήσει το Δήμο Τρίπολης και να παρασταθεί ενώπιον του  Μονομελούς Πρωτοδικείου Τρίπολης  κατά τη δικάσιμο της 7-4-2017,  ή σε οποιαδήποτε άλλη μετά από αναβολή ή ματαίωση  ορισθησομένη,  προς αντίκρουση της από 14-2-2017  με αρ. κατάθεσης 5/2017  αγωγής  απόδοσης μισθίου των Αδαμοπούλου Κωνσταντίνας και Κόλλια Χρήστου  κατά του Δήμου Τρίπολης.
  19. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την χρηματοδότηση της ΔΕΠΕ  Δήμου Τρίπολης.
  20. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την Δημοσίευση Αποφάσεως Δημάρχου περί ορισμού αντιδημάρχων.
  21. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την υπηρεσία: «Αναβάθμιση συντήρηση & ενημέρωση της ιστοσελίδας του Δήμου Τρίπολης».
  22. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την υπηρεσία: «Τεχνική υποστήριξη Η/Υ  Δήμου Τρίπολης».
  23. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την παροχή υπηρεσιών: «Φιλοτέχνηση προσωπογραφιών πρώην Δημάρχων Δήμου Τρίπολης».
  24. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την παροχή υπηρεσιών: «Φύλαξη των πέντε (5) ξύλινων σπιτιών εκδηλώσεων του  Δήμου Τρίπολης σε ιδιωτικό στεγασμένο χώρο».

  • Τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής παρακαλούνται όπως σε περίπτωση κωλύματός τους ενημερώσουν εγκαίρως, ώστε να ειδοποιηθεί το αναπληρωματικό μέλος. 

  • Hπαρούσα πρόσκληση κοινοποιείται στους κ. Αντιδημάρχους Τρίπολης προκειμένου να ενημερώνονται, για το πότε συμπεριλαμβάνονται θέματα αρμοδιότητας τους, στην ημερήσια διάταξη, έτσι ώστε να παρευρίσκονται στη συνεδρίαση, προς παροχή διευκρινίσεων. – Σε περίπτωση κωλύματος τους παρακαλούνται όπως ενημερώνουν τον αρμόδιο εισηγητή.

                            

  Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Της Οικονομικής Επιτροπής

                             

                      ΑΛΗΓΕΩΡΓΑ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ

                         ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Ο νέος Διοικητής της 124 Πτέρυγας Βασικής Εκπαίδευσης Σμήναρχος (Ι), Ανδρέας  Μανωλάκης, επισκέφτηκε χθες 14 Μαρτίου το Δήμαρχο Τρίπολης Δημήτρη Παυλή,  στο πλαίσιο μιας πρώτης γνωριμίας, ενόψει της επίσημης τελετής παράδοσης – παραλαβής που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Μαρτίου.

Ο Σμήναρχος (Ι) κ. Ανδρέας Μανωλάκης συνοδευόταν από τον απερχόμενο Διοικητή κ. Χρήστο Γλυνό και τον κ. Δημήτρη Φωτόπουλο από την 124 ΠΒΕ.

Ο Δήμαρχος Τρίπολης, καλωσόρισε τον Σμήναρχο στην πόλη μας και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στη  Διοίκηση της 124 ΠΒΕ που ήδη έχει αναλάβει.

Από την πλευρά του ο νέος Διοικητής, ευχαρίστησε το Δήμαρχο Τρίπολης και επισήμανε ότι η αγαστή συνεργασία που υπάρχει θα συνεχιστεί, για το καλό της πόλης.

Τέλος, ο Δήμαρχος Τρίπολης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει με τα πιο θερμά λόγια, τον απερχόμενο Διοικητή κ. Χρήστο Γλυνό, για την προσφορά του στη Διοίκηση της 124  Πτέρυγας Βασικής Εκπαίδευσης.

Σας καλούμε την 15η Μαρτίου 2017, ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00, να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του παλαιού Δημαρχείου Τρίπολης, (Εθνικής Αντίστασης 43), στη συνεδρίαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Τρίπολης, για τη συζήτηση και λήψη απόφασης στα πιο κάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης. 

  1. Χορήγηση προέγκρισης ίδρυσης καταστήματος «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΓΕΥΜΑΤΟΣ» ιδιοκτησίας Παπαπέτρου Αντωνίου του Θεοδώρου, που βρίσκεται επί της οδού Μαλλιαροπούλου 13 στην Τρίπολη.
  2. Χορήγηση έγκρισης άδειας λειτουργίας μουσικής  σε κατάστημα «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΓΕΥΜΑΤΟΣ (εστιατόριο)» με την επωνυμία «Τυροβολά Αικατερίνη του Ιωάννη» που βρίσκεται επί της οδού Δολιανών 1 στην Τρίπολη.
  3. Χορήγηση έγκρισης άδειας λειτουργίας μουσικής (ανανέωση) σε κατάστημα «καφετέρια - μπαρ» με την επωνυμία «MancjaKristina του Ilia» που βρίσκεται επί της οδού Ιερολοχιτών 3  στην Τρίπολη.
  4. Χορήγηση έγκρισης άδειας λειτουργίας μουσικής  (ανανέωση) σε κατάστημα «καφετέρια – αναψυκτήριο χωρίς παρασκευαστήριο» με την επωνυμία «Καλοστύπης Βασίλειος του Ιωάννη» που βρίσκεται επί της οδού Δεληγιάννη 2 στην Τρίπολη.
  5. Παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου για δημιουργία BabyPark (παιδικού πάρκου)

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Σας καλούμε την 17η Μαρτίου 2017, ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:00΄ να προσέλθετε στην αίθουσα συνεδριάσεων του νέου Δημαρχείου για τακτική  Συνεδρίαση  της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. 6 του Ν. 3852/2010  προς λήψη απόφασης για το παρακάτω  θέμα:

  1. Εκλογή Αντιπροέδρου της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για το χρονικό διάστημα έως τη λήξη της Δημοτικής Θητείας
  2. Χορήγηση προέγκρισης ίδρυσης κατ/τος «Επιχ/ση Μαζικής Εστίασης Παρασκευής & Διάθεσης πρόχειρου γεύματος – Επιχ/ση Αναψυχής» ιδιοκτησίας Πλατανίτη Ζωή του Αριστείδη στην Τ.Κ. Ριζών ΔΕ Τεγέας Δήμου Τρίπολης.
  3. Παραχώρηση κοινοχρήστου χώρου (ποσοστού 30% του προσώπου) για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε κατ/μα «Επιχείρηση Αναψυχής (Καφετέρια)» ιδιοκτησίας Φράγκου Γεωργίου του Δημητρίου «ΜΕΝΤΑ» που βρίσκεται στην οδό Ισαάκ & Σολωμού 20 στην Τρίπολη.
  4. Παραχώρηση κοινοχρήστου χώρου (ποσοστού 30% του προσώπου) για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε κατ/μα «Επιχείρηση Μαζικής Εστίασης Παρασκευής & Διάθεσης Πλήρους Γεύματος» ιδιοκτησίας της εταιρείας Μπαφές Χρήστος & ΣΙΑ ΕΕ «COPPOLABAR & CO» που βρίσκεται στην οδό Μαλιαροπούλου 3 στην Τρίπολη.
  5. Διενέργεια αναγκαστικών εκταφών στο καταργηθέν κοιμητήριο του Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας Τριπόλεως

Σε περίπτωση κωλύματος παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε έγκαιρα ώστε να ειδοποιηθεί το αναπληρωματικό μέλος.

                                                                               Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ

TΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

 

      ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ  

Σας καλούμε την 14η Mαρτίου 2017  ημέρα Τρίτη και ώρα 20.00 να προσέλθετε στην αίθουσα Αλεξόπουλου Παναγιώτη του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Τρίπολης, στο δεύτερο (β) όροφο, για Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου προς λήψη απόφασης για τα πιο κάτω θέματα:

  1. Έγκριση της υπ’αριθμ. 2/2017 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΤ με θέμα «Έγκριση οικονομοτεχνικής μελέτης βιωσιμότητας και τιμολογίου για τις Δημοτικές Ενότητες Δήμου Τρίπολης».
  2. Έγκριση της υπ’αριθμ. 1/2017 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΤ με θέμα «Διάφορες αιτήσεις».
  3. Περί έγκρισης ισολογισμού οικονομικών καταστάσεων φορολογικού έτους 2016 Δ.Ε.Π.Ε.
  4. Περί έγκρισης επιχορήγησης της Δημοτικής Επιχείρησης Πληροφόρησης και Επικοινωνίας Δήμου Τρίπολης.
  5. Περί έγκρισης απολογισμού οικονομικού έτους 2016 Νομικού Προσώπου με την επωνυμία : «Ίδρυμα Επαμ. Βοσυνιώτη».
  6. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την έκτακτη επιχορήγηση του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία : «Ίδρυμα Επαμ. Βοσυνιώτη – Βρεφονηπιακός Σταθμός».
  7. Διαγραφή βεβαιωμένης οφειλής από κατάλογο κλήσεων παραβάσεων Κ.Ο.Κ.
  8. Διαγραφή βεβαιωμένης οφειλής από κατάλογο κλήσεων παραβάσεων Κ.Ο.Κ.
  9. Επιστροφή ποσού.
  10. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την εκτέλεση των υπηρεσιών αντικατάστασης λαμπτήρων Δ.Ε.Δήμου Τρίπολης.
  11. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την αποδοχή δωρεάς του συλλόγου ARCADIANSOCIETYOFATLANTAγια το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Τρίπολης.
  12. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την αποδοχή δωρεάς από το κέντρο αισθητικής AZALEASPAγια το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Τρίπολης.
  13. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την κάλυψη των δαπανών μίσθωσης αποθηκευτικού χώρου στα πλαίσια λειτουργίας του Προγράμματος ΤΕΒΑ.
  14. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την εκτέλεση της υπηρεσίας με τίτλο : «Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε ειδικά θέματα σχεδιασμού και ποιότητας του συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών του Δήμου Τρίπολης».
  15. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού.
  16. Προγραμματισμός προσλήψεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με κάλυψη της δαπάνης από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους για το έτος 2017.
  17. Προγραμματισμός προσλήψεων έκτακτου προσωπικού ανταποδοτικών υπηρεσιών έτους 2017.
  18. Δωρεάν παραχώρηση χώρου στο Δημοτικό Κατάστημα Λεβιδίου.
  19. Εκμίσθωση του Δημοτικού Περιπτέρου του Πάρκου στην Πλατεία Άρεως στη Δ.Κ. Τρίπολης.
  20. Εκμίσθωση καλλιεργήσιμων γαιών.
  21. Παράταση μίσθωσης κλειστού χώρου από το Δήμο Τρίπολης για την προσωρινή αποθήκευση Τροφίμων και Βασικών Υλικών Συνδρομής στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» που συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Ευρωπαικής Βοήθειας προς τους Απόρους (Τ.Ε.Β.Α.) ιδιοκτησίας κ. Κυριακόπουλου Ιωάννη και Κυριακοπούλου Ιωάννας»
  22. Οικονομική Ενίσχυση.
  23. Οικονομική Ενίσχυση.
  24. Οικονομική Ενίσχυση.
  25. Οικονομική Ενίσχυση.
  26. Οικονομική Ενίσχυση.
  27. Οικονομική Ενίσχυση.
  28. Οικονομική Ενίσχυση.
  29. Οικονομική Ενίσχυση.
  30. Οικονομική Ενίσχυση.
  31. Έγκριση παραλαβής προμήθειας λαμπτήρων δημοτικού φωτισμού και ηλεκτρολογικού υλικού για Δ.Ε. Μαντινείας.
  32. Περί επιχορήγησης του Αθλητικού και Πολιτιστικού Σωματείου «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΙΚΙΝΤΟ ΑΙΚΙΚΑΙ»
  33. Περί επιχορήγησης του Πολιτιστικού Συλλόγου «Κέντρο Ελληνικού Χορού Τρίπολης».
  34. Συμμετοχή του Δήμου στην πραγματοποίηση ημερίδας με θέμα: «Επιστημονικές διαδρομές στις Φυσικές Επιστήμες» σε συνεργασία με την ένωση Ελλήνων Φυσικών που θα πραγματοποιηθεί στις 21/3/2017 στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Τρίπολης.
  35. Διοργάνωση – Πραγματοποίηση εκδηλώσεων στις Δημοτικές Ενότητες Δήμου Τρίπολης για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου έτους 2017.
  36. Έγκριση παραχώρησης εγκαταστάσεων της Παιδικής Κατασκήνωσης του Δήμου Τρίπολης στο Δήμο Βόρειας Κυνουρίας για την πραγματοποίηση αθλητικών εκδηλώσεων.
  37. Έγκριση παραχώρησης εγκαταστάσεων της Παιδικής Κατασκήνωσης του Δήμου Τρίπολης στο Κατηχητικό Σχολείο της Ιεράς Μητρόπολης Μαντινείας και Κυνουρίας.
  38. Αναβάθμιση, Συντήρηση και Τεχνική Υποστήριξη των Εφαρμογών Λογισμικού έτους 2017.
  39. Περί παραχώρησης ή μη κοινοχρήστων χώρων για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος της εταιρείας Ειρήνη Τσουκάκη – Σταύρος Αθανασάς ΟΕ που βρίσκεται επί της οδού Δημητρακοπούλου 5 στην Τρίπολη.
  40. Χορήγηση 1ης Παράτασης Προθεσμίας Εκτέλεσης του έργου: «Τσιμεντοστρώσεις οδών Τ.Κ. Κώμης» αναδόχου: Αριστείδη Τσιώλη και Σία Ε.Ε.
  41. Χορήγηση 1ης Παράτασης Προθεσμίας Εκτέλεσης του έργου: «Κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης για το κοιμητήριο της Ψηλής Βρύσης Δ.Ε.Τεγέας» αναδόχου : Σιαβελλή Ιωάννη.
  42. Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου: «Εργασίες Συντήρησης Σχολικών κτιρίων Δήμου Τρίπολης», αναδόχου Λούρα Κωνσταντίνου.
  43. Παραίτηση αναδόχου έργου: «Συντήρηση δρόμου προς κάθισμα Τ.Κ Λουκά».
  44. Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής παραλαβής του έργου: «Συντήρηση Εγκατάσεων Παιδικών Κατασκηνώσεων Δήμου Τρίπολης», αναδόχου: Αναστασόπουλου Νικολάου.
  45. Ορισμός Δύο Δημοτικών Συμβούλων και αναπληρωματικών αυτών ως μελών της επιτροπής παραλαβής Δημοτικών έργων αξίας κάτω των 5.869,41 € ύστερα από κλήρωση.
  46. Έκδοση απόφασης έγκρισης εισόδου – εξόδου οχημάτων ισόγειας εγκατάστασης επιχείρησης ιδ. Χρυσανθόπουλου Άγγελου του Νικολάου στη θέση «Κρητικά ή Μπαλάφρα ή Μποστάνι» εκτός σχεδίου Πόλης της Τρίπολης επί δημοτικής οδού.
  47. Έκδοση απόφασης έγκρισης εισόδου – εξόδου οχημάτων ισόγειας αποθήκης ιδ. Μαρίας Παφύλια στη θέση «Μπεκίρ Αγά» εκτός ορίων οικισμού Μηλιάς της Δ.Ε. Μαντινείας του Δήμου Τρίπολης επί δημοτικής οδού.
  48. Παράταση μίσθωσης αποθηκευτικού χώρου στην Τ.Κ Σταδίου της Δ.Ε. Τεγέας.
  49. Παράταση μίσθωσης κτιρίου «Δημαρχείου» στην Τρίπολη.
  50. Αναμόρφωση προϋπολογισμού για την ενίσχυση της πίστωσης του Κ.Α. 20.6162.0010 με τίτλο: «Πλύσιμο οχημάτων και μηχανημάτων που εδρεύουν στη Δ.Ε. Τρίπολης».
  51. Συμμετοχή του Δήμου στη διοργάνωση και πραγματοποίηση εκδήλωσης για τον εορτασμό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Καθεδρικό Ι.Ν. Ευαγγελιστρίας Νεστάνης στις 24-25/3/2017.
  52. Συμμετοχή του Δήμου στην πραγματοποίηση ενημερωτικής ημερίδας που αφορά στη σωστή διαχείριση της σχέσης των παιδιών με το διαδίκτυο σε συνεργασία με το κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και πρόληψης της ψυχοκοινωνικής υγείας Π.Ε. Αρκαδίας «ΑΝΕΛΙΞΗ» και τον Οργανισμό κατά των ναρκωτικών που θα πραγματοποιηθεί στις 9/4/2017 στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Τρίπολης.
  53. Διοργάνωση εκδηλώσεων στην Τοπική Κοινότητα Λεβιδίου για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της Μάχης των Ελλήνων κατά των Τούρκων στις 30/4/2017.
  54. Οικονομική ενίσχυση.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΤΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΤΡΙΠΟΛΗΣ

ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Σύμφωνα με απόφαση του Δημάρχου Τρίπολης Δημήτρη Παυλή, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο (πρόγραμμα «Διαύγεια») σήμερα, Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Τρίπολης, οι οποίοι θα αναλάβουν καθήκοντα μέχρι το τέλος της θητείας της παρούσας Δημοτικής Αρχής.

Αναλυτικά:

Ορίζει στους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

α) Στον Αντιδήμαρχο κ. Σταματόπουλο Δημήτριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ του Δήμου) πλην του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού.

  1. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αγροτικής Παραγωγής (Τομέας φυτικής παραγωγής – Τομέας Ζωϊκής Παραγωγής – Γραφείο Γεωργικής Ανάπτυξης) (άρθρο 12 παρ.α του O.E.Υ)
  2. Όλες τις αρμοδιότητες του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (άρθρο 12 παρ.β του Ο.Ε.Υ.)

(Ρύθμιση Εμπορικών Δραστηριοτήτων –Προστασία Καταναλωτή- Χορήγηση Αδειών Εμπορικών και Γενικών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων)

  1. Σε θέματα διαχείρισης αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κλπ) .
  2. Σε θέματα Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων ( Τ.Ο.Ε.Β.)
  3. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

β)Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπαδημητρίου Σωτήριο τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Καθαριότητας (άρθρο 13 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).

  1. Σε θέματα Προστασίας και αναβάθμισης Περιβάλλοντος.
  2. Σε θέματα Καθαριότητας και Αποκομιδής απορριμμάτων.
  3. Σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και το συντονισμό των δράσεων για την πρόληψη, αντιμετώπιση και αποκατάσταση καταστροφών ( άρθρο 13 παρ. α .4 του O.E.Y)
  4. Σε θέματα διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων (άρθρο 13 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα ειδικών συνεργείων, ανάπτυξης και συντήρησης πρασίνου ( άρθρο 13 παρ. δ. του Ο.Ε.Υ)
  6. Σε θέματα προώθησης εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου (άρθρο 13 παρ. α.5 του Ο.Ε.Υ).
  7. Σε θέματα του Τμήματος Συνεργείων (άρθρο 17 παρ.ε του Ο.Ε.Υ).
  8. Σε θέματα συντήρησης  και καθαριότητας ρεμάτων.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Ορίζουμε τον ανωτέρω Αντιδήμαρχο Παπαδημητρίου Σωτήριο ως Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.

γ)Στον Αντιδήμαρχο κ. Βρέντα Σπυρίδωνα τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, και Πολιτισμού (άρθρο 14 του Ο.Ε.Υ και του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού (άρθρο 12 παρ.γ του Ο.Ε.Υ).

  1. Σε θέματα Απασχόλησης και Τουρισμού ( άρθρο 12 παρ. γ του Ο.Ε.Υ)
  2. Σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
  3. Σε θέματα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (άρθρο 14 παρ. β του Ο.Ε.Υ.)
  4. Σε θέματα Παιδείας και δια βίου μάθησης (άρθρο 14 παρ.γ.1 του Ο.Ε.Υ)
  5. Σε θέματα Πολιτισμού όπως αυτά αναφέρονται στο ( άρθρο 14 παρ. γ.2 του  Ο.Ε.Υ.).
  6. Σε θέματα ασφαλούς λειτουργίας των παιδικών χαρών, τήρησης του κανονισμού λειτουργίας τους, σύνταξης του προγράμματος συντήρησης αυτών.
  7. Σε θέματα παιδικών κατασκηνώσεων.
  8. Σε θέματα του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
  9. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

δ)Στην Αντιδήμαρχο κα. Αληγέωργα Γαρυφαλλιά τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, άρθρο 16 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου:

  1. Σε θέματα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών.
  2. Σε θέματα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας και
  3. Σε θέματα Ταμείου.
  4. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από την παραπάνω υπηρεσία, καθώς και την υπογραφή χρηματικών ενταλμάτων που αφορούν μισθοδοσίες και μισθοδοτικές καταστάσεις καθώς και όσα αφορούν τις δαπάνες υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους. 

Ορίζουμε την ανωτέρω Αντιδήμαρχο κα Αληγέωργα Γαρυφαλλιά ως Πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.

ε)Στην Αντιδήμαρχο κα. Δάλκου Αναστασία τις ακόλουθες καθ’ ύλην αρμοδιότητες της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας (άρθρο 17 του Ο.Ε.Υ του Δήμου).

  1. Τα θέματα εκτέλεσης τεχνικών έργων και μελετών.
  2. Τα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
  3. Τα θέματα εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών.
  4. Τα θέματα Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.
  5. Την υπογραφή των υπηρεσιακών εγγράφων, αδειών και αποφάσεων που εκδίδονται από τις αντίστοιχες υπηρεσίες, πλην αυτών που έχω διατηρήσει και αυτών που έχω παραχωρήσει στο Γενικό Γραμματέα, στους προϊσταμένους των Υπηρεσιών και πλην αυτών που θα παραχωρήσω στους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.
  6. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

   ζ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Γεωργανόπουλο Νικόλαο τις ακόλουθες   

   κατά τόπο καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Τρίπολης, Κορυθίου, Λεβιδίου, Μαντινείας.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και του αρμοδίου εντεταλμένου συμβούλου σε θέματα Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

στ) Στον Αντιδήμαρχο κ. Μπένο Γεώργιο τις ακόλουθες κατά τόπο και καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών υπηρεσιών  και των ΚΕΠ που είναι εγκαταστημένα στις Δημοτικές Ενότητες Βαλτετσίου, Σκιρίτιδας, Τεγέας και Φαλάνθου.
  2. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες, συνεπικουρικά με τον αρμόδιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο.
  3. Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και τη λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  4. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων, πλην αυτών που αφορούν πιστοποιητικά Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης των δημοτών.
  5. Τη συνεργασία με τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους και την εισήγηση επίλυσης των θεμάτων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τους καθ΄ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους.
  6. Την εποπτεία και εισήγηση στον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των θεμάτων της Καθαριότητας, Αποκομιδής απορριμμάτων και Ανακύκλωσης στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  7. Την τέλεση πολιτικών γάμων στις ανωτέρω Δημοτικές Ενότητες.
  8. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων σε συνεργασία με τον αρμόδιο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Οι ανωτέρω ορισθέντες Αντιδήμαρχοι θα πρέπει να έχουν άριστη συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους.

Ε.  Οι Αντιδήμαρχοι κ. Βρέντας Σπυρίδων και κ. Γεωργανόπουλος Νικόλαος θα είναι άμισθοι.

ΣΤ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματός μου, στα καθήκοντά μου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Βρέντας Σπυρίδων.

και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω Αντιδημάρχου θα με αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος κ. Σταματόπουλος Δημήτριος.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ: 

 https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%92%CE%94%CE%A5%CE%A9%CE%97%CE%A1-%CE%93%CE%92%CE%9E?inline=true